Obsługa Księgowa

Wizyt:
Dzisiaj: 62Wszystkich: 356445
  • opracowanie planu finansowego wspólnoty (budżetu),
    1. oszacowanie przewidywanych kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości,
    2. oszacowanie przewidywanych kosztów związanych z planowymi remontami,
    3. obliczenie wysokości zaliczek właścicieli na pokrycie planowanych kosztów z uwzględnieniem innych źródeł finansowania (pożyczki i kredyty),
  • prowadzenie ewidencji księgowej i pozaksięgowej,
  • analiza realizacji założeń planu finansowego w trakcie roku budżetowego (monitorowanie kosztów),
  • sporządzenie sprawozdania finansowego wspólnoty mieszkaniowej na koniec roku obrachunkowego (kalendarzowego),
  • rozliczenie zaliczek na media i usługi świadczone na rzecz właścicieli,
  • prowadzanie rozrachunków publiczno - prawnych,
  • uzyskanie NIP i REGON dla nowo powstałej wspólnoty,
  • otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
  • archiwizowanie księgowych dokumentów źródłowych,
  • prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów,
  • pełna obsługa finansowa nieruchomości, pobieranie opłat od właścicieli lokali, kontrola należności, rozliczenie dokonywanych wpłat,
  • kalkulacja i analiza wpłat wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników, zaliczek na pokrycie kosztów utrzymania części wspólnej,
  • windykacja należności powstałych w czasie realizacji umowy, w tym doręczenie wezwań płatniczych dłużnikowi wspólnoty,
  • naliczanie ustawowych lub ustalonych przez Wspólnotę odsetek za zwłokę, wysyłanie upomnień, dochodzenie na drodze sądowej należności od właścicieli na pokrycie kosztów zarządzania nieruchomością,
  • prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości,
  • druk książeczek czynszowych.

Kontakt

 
Locum Sp. z o.o. Zarządzanie Nieruchomościami
ul. Bogusławskiego 33a
66-400 Gorzów Wlkp.
 
95 783 54 54
95 783 54 44